“Voi merge oriunde atata vreme cat este INAINTE!” - David LivingstoneTraining
In decursul celor peste 10 ani de experienta in management, marketing, vanzari si business development, ceea ce m-a diferentiat pe mine de ceilalti jucatori au fost abilitatile soft. Succesul este un mix de (self)leadership, comunicare, productivitate personala, gestionare a momentelor de schimbare/ criza, rezolvare a problemelor, conectare cu ceilalti/echipa...si lista ar putea continua.
Astfel, programele propuse de Self ID pot fi gandite pe zone de lucru bine delimitate sau parte a unor proiecte pe termen lung cu insertii de follow-up (coaching) individuale sau de grup.
NOU: Instrument de evaluare incrucisata LEA 360 (Leadership Effectiveness Analysis), care, prin intermediul celor 22 comportamente de leadership evaluate, te ajuta sa:
Chestionarele sunt de autoevaluare, de feedback din partea colegilor (peers), din partea superiorilor (bosses) si din partea subordonatilor (direct reports).

Interactionam cu ceilalti zilnic, iar modurile noastre de a comunica pot influenta diferite aspecte ale vietilor noastre. Abilitatea de a comunica poate avea un impact semnificativ asupra succesului fiecaruia. De aceea, merita sa ne imbunatatim mereu si sa ne propunem sa fim tot mai performanti.

Pentru a te bucura de intregul potential al oamenilor si al companiilor, e nevoie de abilitati puternice de leadership. Deoarece produsele si serviciile devin tot mai complexe, iar rolul angajatilor tot mai pregnant in succesul unei organizatii, este esential sa stii cum sa conduci si cum sa motivezi.

Lumea se schimba, iar ritmul in care se schimba este mai rapid decat a fost vreodata. Progresul tehnologic afecteaza fiecara zona a vietii noastre si, prin urmare, pietele se schimba si ele continuu. Companiile care vor sa ramana competitive in aceasta piata in continua schimbare trebuie sa fie cu un pas inaintea schimbarii.

In orice industrie sau pe orice pozitie, suntem mai tot timpul implicati in rezolvarea problemelor. Este ceea ce conduce la progres, cautand in mod constant solutii mai bune la probleme obisnuite sau solutii noi la probleme noi, pe masura ce societatile noastre evolueaza in ritm alert.

De la revolutia industriala si pana in zilele noastre, lumea a traversat un proces frenetic de dezvoltare, ceea ce a condus la productia unui mare numar de bunuri si servicii de care ne bucuram astazi. Abilitatile de vanzare au devenit asadar o parte vitala a oricarui business de succes.

Root Cause Analysis reprezinta un set de metodologii in sfera managementului calitatii si a controlului calitatii. Root Cause Analysis sau RCA asigura un set de instrumente care faciliteaza nevoia ca personalul sa poata analiza in mod eficient probleme si sa gaseasca nereguli principale intr-un sistem dat.

Daca in copilarie, timpul trecea atat de incet incat parca nu mai venea odata ziua ta de nastere, ni se intampla tuturor acum sa ne auzim extrem de des spunand : « Nu stiu cum sa ma mai impart… Nu mai imi ajung orele …». Diferenta o face ritmul accelerat al vietii profesionale si volumul de sarcini implicat. Cheia este sa ne bugetam nu doar resursele financiare, ci si timpul.

Fie ca ne dam seama sau nu, suntem mai tot timpul intr-un proces de negociere. De la lucrurile simple, la situatii mai complexe precum rezolvarea unei neintelegeri cu un client sau cu un coleg de munca, atragerea unui client strategic, sau colaborarea cu un furnizor pentru achizitionarea de servicii, a fi un bun negociator este o deprindere care, transpusa in practica, ne serveste optim.

Sa iti gestionezi conflictele este similar cu a-ti trata dintii. Poti sa-i neglijezi o vreme, posibil chiar sa te si doara, iar apoi sa iesi de la interventia stomatologica usurat ca s-a terminat. De fapt, reflectand putin, poti decide ca nu a fost atat de rau pana la urma si trebuia sa faci asta mai devreme.

Daca vrei sa descoperi cauze, solutii, cai de implementare a unor pasi in compania ta sau vrei sa intelegi ce se intampla la un anumit moment al evolutiei companiei – totul din perspectiva propriilor echipe – contacteaza-ne aici.

Orice companie care doreste sa devina si sa se mentina de succes trebuie sa aibe grija de clientii ei. Satisfactia nevoilor clientilor este un obiectiv important al oricarei organizatii fie ca ea este profit sau non-profit. Pentru a face acest lucru, o companie are nevoie sa isi fidelizeze clientii. Pentru a avea clienti fideli, ai nevoie de un nivel ridicat de grija fata de client.

Programul se axeaza pe transformarea unui grup de oameni intr-o echipa de persoane motivate, care muncesc pentru atingerea unui scop comun. Participantii vor deprinde conceptul de Roluri ale unei echipe si vor descoperi diferite modalitati de a-si identifica si stabili propriile roluri in cadrul unei echipe.