"Vanzarea nu este un scop in sine, este ceea ce ti se intampla atunci cand esti implicat total in derservirea clientului tau." – NecunoscutDin culisele vanzarii
De la revolutia industriala si pana in zilele noastre, lumea a traversat un proces frenetic de dezvoltare, ceea ce a condus la productia unui mare numar de bunuri si servicii de care ne bucuram astazi. Cum a crescut numarul produselor, al ideilor si al conceptelor, a crescut si nevoia de a-i informa si a-i convinge pe ceilalti de beneficii si aplicabilitate atat in viata personala, cat si profesionala. Abilitatile de vanzare au devenit asadar o parte vitala a oricarui business de succes. Industria aceasta a vanzarii, asa cum o regasim astazi, a venit cu noi filozofii si a deschis drumuri catre tehnici si metode moderne de vanzare.
Fie ca esti direct implicat in vanzare sau in productia bunurilor sau serviciilor, sa stii sa vinzi este o deprindere extrem de utila. Programul introduce tehnici de vanzare traditionale (bazate pe influenta) si moderne (bazate pe consultanta si facilitare) si pregateste participantii pentru o varietate de medii de vanzare de la retail si vanzare fata-in-fata la relatii comerciale business-to-business care implica mari proiecte.
Extrase din program
De ce cumpara oamenii?
Care sunt miturile in vanzare?
Ce atitudini vand cel mai bine pentru a optimiza maxim discutiile?
Care este relatia dintre vanzari si marketing?
Ce ii determina pe oameni sa accepte oferta de vanzare?
Ce structura ar trebui sa urmezi atunci cand vinzi?
Care sunt abordarile traditionale de vanzare?
Ce pasi ar trebui sa urmezi pentru a obtine rezultate?
Cum sa inchei un deal cu usurinta?
Ce strategii ar trebui sa urmezi?
Cum sa depasesti obiectiile?
Cum sa pregatesti o prezentare persuasiva?
Cum sa te pregatesti pentru vanzare si la ce ar trebui sa fii atent inainte de a merge la o intalnire pentru a-ti creste sansele de succes?
Cum sa fii o persoana etica?
Care sunt strategiile traditionale de vanzare si cum au evoluat in timp?