Un coach:
- este un specialist care lucreaza cu persoane ce cauta sa exploreze sau sa depaseasca diverse stari sau situatii care le preocupa in viata personala, sociala si profesionala, valorificand si dezvoltand resursele si potentialul proprii ale fiecarui client.
-
faciliteaza sesiunile de coaching intr-un mod non-directiv, respectiv fara a oferi sfaturi, directii, solutii, optiuni, judecati de valoare, sau orice alta forma de manipulare, care ar aduce clientul intr-o ipostaza de lipsa de putere personala.
- creeaza un spatiu emotional si fizic in care clientul isi da seama el insusi ce anume i se intampla, ce anume isi doreste si cum anume poate ajunge acolo, fara ca acest demers personal sa fie influentat in vreun fel de catre Coach si propria sa perceptie a realitatii.
Sesiunile de coaching corporate (individuale sau de grup) au rolul de a:
-
Facilita identificarea unor cai de solutionare a conflictelor interpersonale, inter si intra-departamentale ;
-
Descoperi cauzele aparitiei anumitor probleme la nivel macro sau micro si posibilele solutii;
- Facilita implementarea unui obiectiv global al companiei in randul departamentelor si, implicit al angajatilor;
- Identifica solutii personalizate tipului de business in ceea ce priveste optimizarea gestionarii timpului si a stresului;
-
Descoperi cai de imbunatatire a comunicarii in relatiile interne cu alti angajati ai companiei ;
-
Descoperi cai de imbunatatire a comunicarii in relatiile externe cu clientii, furnizorii sau alti colaboratori ;
-
Identifica, in plan individual, posibile solutii potrivite fiecarui angajat pentru a performa mai bine in raport cu sine ca persoana si angajat al companiei si cu ceilalti ca parteneri de munca.
Avantajul unor astfel de sesiuni il reprezinta posibilitatea de a identifica solutii personalizate nevoilor companiei si nu generale.
In sesiunile de coaching, se apeleaza la instrumente clasice de coaching, tehnici cognitive si de programare neuro-lingvistica (NLP) adaptate contextelor. Acestea pot fi individuale si de grup si dureaza 50 minute.
Daca vrei sa descoperi cauze, solutii, cai de implementare a unor pasi in compania ta sau vrei sa intelegi ce se intampla la un anumit moment al evolutiei companiei – totul din perspectiva propriilor echipe – contacteaza-ne aici.