Data si ora
Date(s) - 08/12/2016
8:00 am - 5:00 pm
Context
Daca in copilarie, timpul trecea atat de incet, incat parca nu mai venea odata ziua noastra de nastere, ni se intampla tuturor acum sa ne auzim extrem de des spunand: « Nu stiu cum sa ma mai impart… Nu mai imi ajung orele …». De schimbat nu s-a schimbat nimic, ziua avea si atunci si are si acum 24 ore. Diferenta o face ritmul accelerat al vietii profesionale si volumul de sarcini implicat. Cheia este sa ne bugetam nu doar resursele financiare pe departamente sau acasa, ci si timpul. Si nu ne oprim aici, ci exploatam la maxim ceea ce am bugetat.
Toti ne confruntam zilnic cu „treaba” multa si variata, fie ca e vorba de mailuri, telefoane, pachete de informatii, mesaje, propriile ganduri sau chiar incidente cum ar fi “s-a stricat masina”. E nevoie sa ne ocupam de o gramada de treburi la serviciu sau acasa folosindu-ne de o singura minte. Daca reusim sa ne crestem efi-cienta atunci cand ne ocupam de toate acestea, vom avea enorm de castigat.
Abilitatea de gestionare a timpului s-a dovedit a fi o abilitate cheie pentru a ajunge la perfor-manta. Nu e de mirare ca programele de time management sunt unele dintre cele mai populare programe de training atat in corporatii, cat pentru cei care doresc in mod individual sa isi dez-volte aceasta latura.
Obiectivele programului
- Invatarea pasilor si a tehnicilor de planificare a timpului & aplicarea lor folosind un instrument de planificare;
- Identificarea “hotilor de timp”;
- Identificarea comportamentelor actuale privitoare la delegare si invatarea strategiilor de delegare in scopul diminuarii stresului si a cresterii capacitatii de concentrare;
- Explorarea modurilor de procrastinare (amanare) si insusirea unor tehnici de combatere a acesteia;
- Intelegerea modurilor obisnuite prin care oamenii ii intrerup pe ceilalti si aplicarea strategiilor de gestionare a intreruperilor si a perturbarilor;
- Intelegerea si aplicarea unor pasi simpli pentru gestionarea eficienta a « hartogarelii »;
- Invatarea si consolidarea tehnicilor de lucru cu emailul care conduc la o mai buna productivitate si eficienta pe un fond de frustrare redusa;
Continut
Stabilirea obiectivelor
- Cum sa ai o gandire orientate spre rezultat
- Cum sa formulezi obiective
- Pe ce e important sa te focusezi si ce poate astepta?
- Ce inseamna sa te pui pe tine pe primul loc?
Eliminarea lucrurilor inutile
- Care este regula de baza a productivitatii?
- Care sunt doua legi fundamentale ale productivitatii care te pot ajuta semnificativ sa faci mai multe?
- Care e secretul succesului si cum te ajuta cunoasterea lui sa fii mai productiv?
- In cate moduri diferite poti delega o sarcina?
- Cum sa cresti eficienta conversatiilor la telefon?
- Exista si o alta varianta in afara de multi-tasking pentru a economisi timp?
Gestionarea sedintelor
- Ce strategii poti folosi pentru a creste productivitatea in timp ce participi la sedinte?
- Cum poti evita sedintele face-to-face pentru a creste productivitatea?
- Cand si cum sa folosesti metode alternative de comunicare?
Gestionarea propriilor obiceiuri
- De ce oamenii isi dezvolta un obicei prost?
- Ce inseamna sa fii disciplinat?
- Cum poti fi disciplinat?
- Cum sa folosesti o tehnica in 6-pasi pentru a elimina un obicei prost
- Cum sa invingi tendinta de a te intoarce la obiceiuri proaste
Automatizeaza totul
- Ce se poate automatiza si de ce conteaza acest lucru?
- Cum sa implementezi un sistem de universal de management al sarcinilor?
- Care sunt punctele crticice pe care sa le luam in considerare atunci cand ne gandim la un sistem?
- Cum sa profitam de reminderele automate pentru a ne planifica?
- Cum sa iti monitorizezi viata si de ce acest lucru conteaza?
- Digital sau pe hartie; care sunt avantajele si dezavantajele fiecarei abordari?
- Cum sa controlam si sa ne setam obiceiurile de “dat pe internet”
GTD (“Get Things Done”) avansat
- Cum sa ne asiguram ca sarcinile nu se blocheaza in lista de “De facut”
- Cum sa nu mai amanam si sa trecem la actiune
- Cum sa formulam actiuni?
- Cand si cum sa ne revizuim sistemul GTD de management al timpului?
Gestionarea emailurilor
- Cand este momentul ideal sa raspundem la e-mailuri?
- Cum sa prioritizam si sa filtram emailuri pentru a reduce timpul pe care il petrecem cu emailurile inutile?
- Cum sa ne prelucram emailurile? Care sunt optiunile dupa citirea unui email?
- Care sunt principiile fundamentale de productivitate in managementul e-mailurilor?
- Care ar fi modul ideal de structurare a folderelor si a fluxului de e-mailuri?
- Cum sa reducem numarul conversatiilor greoaie de pe email?
- Cum sa ne gestionam emailurile atunci cand suntem in deplasare?
Tehnici
- Discutii facilitate, prezentare power-point,
- brainstorming, activitati structurate, studii de caz,
- activitati in grupuri restranse, in perechi sau individual, jocuri de rol,
- focus pe activitati practice / dinamica grupului,
- feedback de la trainer si de ceilalti participanti.
Trainer
Mihaela Geicu
- Trainer certificat cf RO COR 242401
- Programare Neuro-Lingvistica – Practitioner ARONLP & EANLP
- Managementul vanzarilor, management financiar in companii,
- Membru John Maxwell Team certificat in SUA
- Consilier pentru dezvoltare personala certificat cf RO COR 242324
- Managementul marketingului –modul EMBA – Tiffin USA University
- 10 Day MBA – European School of London
- Marketing & Management – Masterat UVVG, Arad
- Facultatatea de Litere (Engleza– Franceza) Universitatea Babeș Bolyai, Cluj-Napoca
- 10 ani experienta de business in management, marketing, vanzari si business development
Data & Locatia
8 Dec 2016 – Arad, Centrul Neuron English: Bdul Revolutiei 91, interfon 5.
Interval orar: 09:00 – 17:00.
Detalii financiare
490RON/pers (sunt incluse pauzele de cafea si pranzul)