Data si ora
Date(s) - 31/10/2016 - 01/11/2016
12:00 am
Context
Comunicarea este nucleul. Sa știi când să vorbești și când să taci, purtând respect celeilalte
persoane si ”punându-te în papucii lui”, să asculți pentru a înțelege și nu doar pentru a da un
răspuns, să creezi raport sau să te sincronizezi cu cealaltă persoană, să obții ceea ce dorești și
să ajungi la rezultate fără a-l afecta pe celălalt, ba mai mult, adăugând valoare vieții lor
profesionale… Iată câteva exemple de
comportamente pe care le putem obține învățând
cum să comunicăm corect.
Paticipanții vor învăța să-și crească nivelul de
încredere în sine și să se exprime asertiv.
Gestionarea celor din jur, fie că sunt ei agresivi
sau pasivi, este ceva ce trebuie cu toții să facem
indiferent de domeniile în care activăm. Pentru a
face acest lucru bine, e nevoie de o abilitate.
Acest program îi ajută pe participanți să
stăpânească această abilitate.
Oamenii asertivi sunt extrem de profitabili pentru companii deoarece se pot exprima liber, pot
face lucrurile să se întâmple, nu se cramponează de un „nu” (ceea ce ajută enorm atunci când
ai de-a face cu clienți și nu numai), știu să gestioneze o situație critică și persoane dificile, în
timp ce, pe de alta parte, continuă să fie politicoși, profesioniști si corecți în abordare.
Acest program conține multe sfaturi practice în ceea ce privește modalitatea de abordare a
celorlalți și construirea propozițiilor pentru a obține rezultate. Participanții vor învăța despre
atitudinea corecta, limbajul trupului, stiluri de comunicare și psihologia din spatele
comportamentelor, precum cel pasiv-agresiv. Participanții invață de asemenea cum să păstreze
controlul și cum să proiecteze această stare și altora.
Cea mai bună metodă pentru a stăpâni tehnicile asertive este să lucreze cu studii de caz, să
participe la exerciții practice și să exerseze în mod repetat deprinderea până ce ea este memorată
și se transformă în automatism. Aceasta abordare permite participanților să învețe întreg
conținutul pe durata cursului și să plece de la curs convinși fiind că pot gestiona provocările din
lumea reală, așa cum apar ele.
La finalul cursului, vei putea sa:
- Explici și să aplici abilitățile de ascultare,
- Identifici cea mai bună cale de a-ți exprima punctul de vedere,
- Distingi între comportamentele agresiv, asertiv și pasiv
- Te exprimi asertiv folosind tehnici verbale și non-verbale și să obții rezultate
- Ceri ceea ce dorești în mod asertiv și să obții
- Critici și să schimbi un comportament păstrând o relație amicală
- Folosești o tehnică simplă de a consolida comportamentul celorlalți
- Nu fii de acord cu cealaltă persoană de maniera în care ea va înțelege poziția ta fără a o lua personal
- Spui Nu și să fii iubit pentru asta!
Cuprins
- Cum judecăm? La ce ne raportăm?
- Ce este asertivitatea?
- Cum să criticăm?
- Cum să gestionăm emoțiile?
- Cum să cerem?
- Cum să lăudăm?
- Cum să nu fii de acord?
- Cum să spui Nu?
Tehnici
- discuții facilitate, prezentare pps,
- brainstorming, exerciții structurate, studii de caz,
- activități în grupuri restrânse, pe perechi sau individual, jocuri de rol,
- accent pe exerciții practice / dinamica grupului,
- feedback de la trainer si de la colegii participanți.
Trainer
Mihaela Geicu
- Formator certificat RO COR 242401
- Programare Neuro-Lingvistică – Practitioner certificare ARONLP & EANLP
- Managementul vânzărilor, management financiar în companii
- Membru John Maxwell team certificat în SUA
- Consilier pentru dezvoltare personală certificat RO COR 242324
- Managementul marketingului – modul EMBA Universitatea Tiffin USA
- 10 Day MBA – European School of London
- Marketing și Management – Masterat UVVG, Arad
- Facultatea de litere (Engleză – Franceză) Univ. Babeș Bolyai, Cluj-Napoca
- 10 ani experiență de business în marketing, vânzări și dezvoltarea afacerilor
Data & Locatia
31 oct – 1 nov, 2016 – Arad
Detalii financiare
225Eur/pers, prânzul și pauzele de cafea sunt incluse