Time Management

“Aud si uit, vad si imi amintesc, fac si inteleg.” (Proverb vechi)

Daca in copilarie, timpul trecea atat de incet incat parca nu mai venea odata ziua ta de nastere, ni se intampla tuturor acum sa ne auzim extrem de des spunand : « Nu stiu cum sa ma mai impart… Nu mai imi ajung orele …». De schimbat nu s-a schimbat nimic, ziua avea si atunci si are si acum 24 ore. Diferenta o face ritmul accelerat al vietii profesionale si volumul de sarcini implicat. Cheia este sa ne bugetam nu doar resursele financiare pe departamente sau acasa, ci si timpul. Si nu ne oprim aici, ci exploatam la maxim ceea ce am bugetat.

Extrase din program

Atitudinea fata de timp

  • Cum trateaza oamenii timpul si care sunt implicatiile?

  • Ce tehnici mentale poti folosi pentru a-ti creste productivitatea?

  • Care este impactul perfectionismului asupra nivelului tau de productivitate si cum il poti gestiona?

  • Ce te opreste din a “te apuca de lucru” si cum poti combate aceasta atitudine?

  • Ce tehnici poti folosi pentru a evita procrastinarea?

  • Cum sa te folosesti de “timpul mort”?

  • Cum sa iti eliberezi mintea de ganditul contiuu la sarcinile apasatoare?

  • Cum iti poti optimiza ziua functie de ce poti face si de volumul de munca?

Planificarea

  • Cum sa iti setezi obiective in mod automat pentru a-ti maximiza productivitatea?

  • Cum sa iti setezi misiunea functie de tot ceea ce faci zi de zi?

  • Care stil de planificare e mai bun?

  • Cum sa faci brainstorming?

  • Cum sa te planifici chiar daca nu-ti place sa faci asta?

  • Care ar fi metodele de jos in sus si de sus in jos pentru a fi productiv?