De la revolutia industriala si pana in zilele noastre, lumea a traversat un proces frenetic de dezvoltare, ceea ce a condus la productia unui mare numar de bunuri si servicii de care ne bucuram astazi. Cum a crescut numarul produselor, al ideilor si al conceptelor, a crescut si nevoia de a-i informa si a-i convinge pe ceilalti de beneficii si aplicabilitate atat in viata personala, cat si profesionala. Abilitatile de vanzare au devenit asadar o parte vitala a oricarui business de succes. Industria aceasta a vanzarii, asa cum o regasim astazi, a venit cu noi filozofii si a deschis drumuri catre tehnici si metode moderne de vanzare.
Fie ca esti direct implicat in vanzare sau in productia bunurilor sau serviciilor, sa stii sa vinzi este o deprindere extrem de utila. Programul introduce tehnici de vanzare traditionale (bazate pe influenta) si moderne (bazate pe consultanta si facilitare) si pregateste participantii pentru o varietate de medii de vanzare de la retail si vanzare fata-in-fata la relatii comerciale business-to-business care implica mari proiecte.
Extrase din program
De ce cumpara oamenii?
-
Care sunt miturile in vanzare?
-
Ce atitudini vand cel mai bine pentru a optimiza maxim discutiile?
-
Care este relatia dintre vanzari si marketing?
-
Ce ii determina pe oameni sa accepte oferta de vanzare?
Ce structura ar trebui sa urmezi atunci cand vinzi?
-
Care sunt abordarile traditionale de vanzare?
-
Ce pasi ar trebui sa urmezi pentru a obtine rezultate?
-
Cum sa inchei un deal cu usurinta?
Ce strategii ar trebui sa urmezi?
-
Cum sa depasesti obiectiile?
-
Cum sa pregatesti o prezentare persuasiva?
-
Cum sa te pregatesti pentru vanzare si la ce ar trebui sa fii atent inainte de a merge la o intalnire pentru a-ti creste sansele de succes?
-
Cum sa fii o persoana etica?
-
Care sunt strategiile traditionale de vanzare si cum au evoluat in timp?