Orice companie care doreste sa devina si sa se mentina de succes trebuie sa aibe grija de clientii ei. Satisfactia nevoilor clientilor este un obiectiv important al oricarei organizatii fie ca ea este profit sau non-profit. Pentru a face acest lucru, o companie are nevoie sa isi fidelizeze clientii. Pentru a avea clienti fideli, ai nevoie de un nivel ridicat de grija fata de client. Despre asta este acest program.
Atunci cand companiile se maturizeaza intr-o anumita industrie, nu mai exista o diferenta prea mare intre produsele lor. Un client poate achizitiona un serviciu sau un produs de la oricare dintre acesti competitori deoarece ei toti au o trasatura similara. Este momentul in care ceea ce diferentiaza companiile este doar nivelul de customer service. De aceea, este extrem de important sa aloci resurse si training ca parte dintr-o strategie de mentinere a competitivitatii companiei.
Extrase din program
Cum sa ai atitudinea corecta atunci cand iti deservesti clientii
-
Care este efectul mentalitatii corecte?
-
Cum sa eviti o mentalitate gresita?
-
Cum sa creezi clienti fideli?
Cum se aplica Customer Service in diferite situatii
-
Ce poti invata din interactiunile fata in fata?
-
Ce poti invata din interactiunile la telefon?
-
Ce poti invata din interactiunile online?
Cum sa gestionezi asteptarile clientilor
-
Ce anume vrea clientul de fapt?
-
Ce asteptari au clientii acum si in viitor?
-
Ce asteptari au clientii inainte de a face o achizitie si dupa aceea?
-
Ce factori influenteaza deciziile de achizitie si cum sa te ajuti de acesti factori pentru a imbunatati customer care?
Cum sa te ocupi de clientii suparati
-
De ce se supara clientii?
-
Care e motivul real din spatele supararii si al frustrarii unui client?
-
Ce poti face pentru a te putea ocupa de cauza adevarata a supararii?
-
Cum sa te folosesti de 8 metode practice de gestionare a unui client frustrat si sa il transformi in unul fidel?