New Business Development Skills

“Oportunitatile de business sunt ca autobuzele, intotdeauna mai e una pe drum.” – Sir Richard Branson

Business Development este prima veriga si ultima veriga din ciclul unei afaceri. Este prima veriga pentru ca totul incepe cu prospecti ce devin parteneri si ultima, pentru ca, odata oprit procesul de dezvoltare a afacerii prin largirea portofoliului de prospecti si clienti, afacerea, in cel mai bun caz, stagneaza.

Programul « New Business Development Skills » isi propune sa dezvolte abilitati specifice procesului de dezvoltare a afacerii si implicit a portofoliului de clienti, respectiv de a:

  • prospecta si intelege piata, respectiv concurenta;
  • stabili o strategie de abordare a prospectilor functie de compatibilitatea cu businessul targetat ;
  • intelege nevoia de pastrare a inregistrarilor si bazelor de date, precum si a agendelor organizatorice;
  • gestiona cu success etapa de “cold calling”, respectiv sincronizare verbala si para-verbala cu prospectul ;
  • depasi rezistenta clientului si obiectiile la propuneri sau recomandari ;
  • dezvolta o strategie de contact si a intelege tehnicile folosite pentru a ajunge la persoana de contact principala prin alte persoane intermediare ;
  • folosi un limbaj potrivit mediului de business atat oral cat si in scris;
  • transmite in scris un mesaj concis, usor de retinut si convingator, redactat in still formal;
  • structura un material de prezentare astfel incat sa fie informativ, usor de retinut si convingator ;
  • constientiza importanta networking-ului atat la nivel intern cat si extern pentru a crea oportunitati de prospectare ;
  • revizui modul de alocare a timpului si a resurselor folosite pentru un client sau un prospect raportat la rentabilitatea investitiei (ROI) ;
  • imbunatati tehnicile de obtinere a angajamentului la confirmarea unei intalniri ;
  • a asculta pentru a intelege si nu pentru a raspunde;
  • comunica eficient si a negocia cu succes.